10 zabijáků štíhlé postavy

17. května 2009 v 15:28 | Capy |  Rady a Tipy
1/ Slazené cereálie
- Všichni víme, že snídaně je nejdůležitější jídlo celého dne, které nastartuje náš metabolismus. Většina cereálií ale obsahuje 30 až 50 % cukru!

2/ Krémové omáčky

- Máte rádi italskou kuchyni? Tu já miluji. Nemusíte ji nutně vyškrtnout ze svého jídelníčku, jen se vyvarujte smetanových omáček (ty jsou nejlepší), můžou obsahovat až pět set kalorií: tomatová omáčka jich má sotva polovinu.

3/ Majonéza a dresinky

- Pokud si dáte k obědu sendvič nebo salát a přidáte k tomu lžíci majonézy, celé vaše snažení o dietní stravu přijde nazmar. Jednou lžící této dobroty totiž do sebe vpravíte padesát sedm kalorií a dvanáct gramů tuku!

4/ Obyčejné těstoviny

- Mezi nejrychlejší a nejjednodušší jídla rozhodně patří těstoviny. Místo obyčejnských světlých, které tělo zpracuje rychle a nemá pak energii, si raději dejte zdravější, celozrnné nebo barevné.

5/ Instantní nudle

- Čínské polévky, které jen zalijete horkou vodou, jsou zrádné! V typických instantních nudlích se totiž skrývá až 154 kalorií a šest gramů tuku. Zajděte si proto raději na čerstvé.

6/ Mléčná čokoláda

- Pokud Vám od Velikonoc zbyly ještě nějaké pamlsky (čokoládové) rychle se jich zbavte. Pár čtverečků této dobroty obsahuje až 255 kalorií a 14 gramů tuku. Vyměňte ji za její hořkou variantu, nebo ještě lépe za ovoce

7/ Hranolky
- Asi každá rodina má v mrazáku pytel hranolků. Ale víte, že smaženými hranolky dostanete do těla plno tuku a škodlivých látek? Připravte si raději vařené brambory, které jsou skvělým zdrojem vlákniny.

8/ Smažené kuře

- Obalovaná kuřecí stehýnka nebo křidélka jsou tak dobrá… Ale pozor! Jeden kousek obsahuje 413 kalorií a 29 gramů tuku(fuj) Místo toho naložte kuře do nízkotučné marinády a pak ho ogrilujte.

9/ Kola

- Určitě byste najednou nesnědli jedenáct lžiček cukru, ale přesně tohle množství obsahuje jedna plechovka koly! Neperlivá voda je proto jistě lepší alternativa. Její pravidelné popíjení navíc zažene hlad (cola také), a protože neobsahuje bublinky, zůstane bříško krásně ploché.

10/ Mražená pizza
- Je to tak snadné. Vyndáte pizzu z mrazáku, zapnete troubu, počkáte pár minut a večeře je hotova. Taková pizza se salámem ale skrývá 1100 kalorii a 50 gramů tuku! Pochutnejte si proto radši na zeleninové pizze, kterou si připravíte sami.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama