Nahraďte to něčím zdravějším.

17. května 2009 v 14:54 | Capy |  Rady a Tipy
  1. Černý čaj nahradíme zeleným čajem.
  2. Místo cukru začneme sladit kvalitním medem.
  3. Sladkosti nahradíme sušeným ovocem.
  4. Bílou rafinovanou sůl mořskou solí s obsahem jodu.
  5. Místo majonézy používáme nízkotučný jogurt či zakysanou smetanu.
  6. Pro zpevnění konzistence těsta místo vajíček použijeme jemně mleté ovesné vločky.
  7. Na zahuštění polévek použijeme ovesné či špaldové vločky.
  8. Bílé pečivo nahradíme celozrnným.
  9. Obyčejné těstoviny vyměníme za těstoviny celozrnné, amarantové, s řasou spirulinou…
  10. Místo kravského mléka můžeme začít kupovat mléko sójové či rýžové.
  11. Pokud máme alergii na mléčné výrobky, můžeme sýry nahradit sójovým sýrem tofu (plno příchutí).
  12. Zdrojem vápníku místo mléčných výrobků mohou být luštěniny, ořechy, ovoce a zelenina.
  13. K okyselení jídel použijeme jako náhražku vinného octa ocet jablečný či šťávu z citrónu.
  14. Nejlepším zdrojem tuků pro nás budou především za studena lisované oleje (olivový) místo tuků tepelně upravovaných.
  15. Místo červeného masa začneme konzumovat především ryby, sójové maso, seitam.
  16. Masové paštiky nahradíme paštikami z fazolí, hrachu, sóji či čočky.
  17. Bílou rýži zaměníme za rýži Natural.
  18. Místo normální kávy pijeme kávu špaldovou či meltu.
A k tomu všemu plno druhů zeleniny, ovoce, jáhly, pohanka, luštěniny

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama