Červen 2009

Jídelníček 30.června.2009

30. června 2009 v 19:02 | Capy |  Jídelníček
Ach joo :( Já to rou večeří zkazim těch plátku salamu bylo fakt hodně :(:( A ani sm k tomu neměla zeleninu(žádnou jsem nenala).. A dneska nic zvláštního nebylo takže asi nic neřeknu takže ppp

Snídaně: kinder bueno

svačina:2 a pul hrsti dobrý vlákniny

Oběd: 3 merunkoví knedlíku s jahodou activii a se špetkou skořice

Svačina2: 2 nektarinky
Večeře: 1 houska,pulka rohlíku,několik plátku salámu(nwm kolik ale hodně), 2plátky sýra,1 vajíčko bez žloutku


Pití: středně
Pohyb: Pracházka bohužel nic jiýho

Jídelníček 29.června.2009

29. června 2009 v 18:18 | Capy |  Jídelníček
Ahojky lidičky tak dneska jak ste se už asi dozvěděly jsem byla na váze a tam bylo už konečně 54kg no to teda trvalo ale tak sem to stejně dneska zkazila večeří achjo :/

snídaně: něco ořechovýho(velkej kus)
Svačina: nic
Oběd:suchá rýže,3 kousky masa stý ehm ehm omáčky(sem si to bála vzít do pusy XD)


Svačina: Activia lehka a fit,jablko
Večeře: 2 croisanty,sýr cottage :(:(

Pití: hoodně
Cvičení: 63 min cvičení na míči,zádový svaly 7 min,bicepsy 12min,břiho 9 min

54 kg ;)

29. června 2009 v 8:39 | Capy |  Moe kecy
Lidi vim že je teprve ráno ale musim se pochlubit mám už konečě 54kg sice sem to dokázaa až po 4 tejdnech :(:( Ale dokázala to ;) Super

Jídelníček 28.června.2009

28. června 2009 v 19:13 | Capy |  Jídelníček
Zejtra se už nejde do školy jupííí ;) No dneska sme byly u babičky a já jí tam přišla ukázat vysvědčení proto ten popcorn ale co sem měla dělat měla sem si vybrat mezi rohlíkem s MÁSLEM(trochu divný já vim XD) nebo popcornem naštěstí ten popcorn sežrala skoro celej máma xD super.. No tak zejtra se budu zase vážit :/:/ Ale tak mi je jedno jestli tam bude pořád 55kg hlavně aby tam nebylo víc když jsem dneska neměla žádnej pohyb :(:( Ale zejtra mám celej bárák pro sebe takže budu hrozně moooc makaat .. Ale řekla bych že sem asi ztloustla :(:( A nebo spíš takhle ztloustla na stehnech a zhubla na břichu :/:/ No dneska vám ai nic vláštního neřeknu tak ppp :)

Snídaně: milky way(čokoládová)
Svačina:dobrá vláknina(suchá a hooodně)
Oběd: Hranolky(hodně:() + kečup
Svačina2: jablko(velkýýý),popcorn(středně)
Večeře: zeleninovej sálát z mozarelou

Pítí: hooodně
Cvičení: uklízení,krátká procházka

Jídelníček 27.června.2009

27. června 2009 v 20:06 | Capy |  Jídelníček
Ahojky takže muj jogurtovej den nevyšel a už ho ani nikdy dělat nebudu .. A proč sem ho zrušila ? tak za prvý sem měla každých cca.50 min hlad a když se mi začala motat hlava a bylo mi špatně tak sem toho nechala... no tak dnešek je taky nic moc :/:/ No ta večeře chjoo noo ted si dám ještě 15 min aerobiku takže snad aspon něco spálím .. Ale nemám už čas příští sobotu jedu na tábor a já vypadám pořád hrozně :(:( Takže takováhle večeře se nesmí opakovat zejtra si udělám zel. salát a zejtra k obědu máma plánuje hranolky z kečupem :(:( chjooo myslíte že to nebude vadiit když po tom budu zase cvičit ??

Snídaně: 2 jogurty Danonki
Svačina: dobrá máma čokoládová
Oběd: sýr cottage + celozrnej rohlík
Svačina: velkýý jablko
Večeře: 2 selozrný housky se salámem junioem(bez másla)

Pití:hooodněěě
Cvičení: cvič. na miči 64min,aerobik 15 min
Posilování: břiš. svaly 8 min,Hýždě 12min

Jídelníček 26.června.2009

26. června 2009 v 20:13 | Capy |  Jídelníček
Ahojky dneska sme byly teda v tom kině no ušlo to naonec sem si nevzala nic ani peníze(jen na film).. Ale kámoška si koupila popcorn o kterym si mslela že je sladký ale byl slaný a jí slaný nechutná a tak mi ho dala jinak by ho vyhodila :(:( A to je podle mně velká škoda achjooo já prostě nedokážu vyhodit jídlo jsem divná že ? No a zejtra začínám svuj jogurtový den ;) Jogurtu mám v lednici jak nasranejch takže nebude žádnej problém ;) A jinak dneska se už u nás rozdávalo vízo a myslim že to mám uplně užasný dostala jsem jen tři 2 a prospěla s vyznamenánim super ne ? ;) Jo a dneska se mně dva lidi ptali jestli jsem zhubla? to sem vážně vypadala tak přišerně a navíc jdou doopravdy vidět ty 2kg ???

Snídaně: bebe dobré ráno-oříškové
Svačina: nic
Oběd: Gyros v bagetě
Svačina2: activa lehká a fit- ananasová
Večeře: popcorns slaný(50g),2 lžičkycottage

Pití: málooo :(:(
cvičení: nic teda jen krátkodobý zvedaní činek a chození po obchodech

Rada prosíím ..

26. června 2009 v 14:02 | Capy |  Moe kecy
ahuujky lidi prominte ze sem sem nedavala jidelnáky ale nebyl čas ale ted k něčemu jinýmu dneska jdeme s kámoškama do kina a mám tu dva pitlíčky jeden s brámburky jeden s krupkami ä tak bych se chtěla zeptat co j kaloričtější a jakej pytlík si mám do toho kina vzít ..
energ. hodnoty na 100g ..
Takže bud: chipsy-1503KJ,37,1g tuku
A nebo: křupky- 2088KJ,23,1g tuku


Tak prosíím poradtee mii

Jídelníček 23.června.2009

23. června 2009 v 19:11 | Capy |  Jídelníček
Dneska sem psát nic nebudu... Jen že muj jídelnák je otřesnej a žádný výmluvy shánět nebudu ta svačina je blbá ale no a co..A hádám že pohybu bude čím dal mín... Stejně je naprosto na hovno když sem cvičila každej den a nezhubla jsem ani gram ..

Snídaně: 1vdoleček
Svačina: dobrá máma piškotová,2kousnutí do jablka
Oběd: 3houskový knedlíky se svíčkovou omáčkou
Svačina:sýr cotage,tortilí chleb(celozrný)
Večeře: celozr. houska + light salám(bez másla)

Pití: hodně
Cvičení:16 min cvičení na míči,několik min. DDR

Jídelníček 22.června.2009

22. června 2009 v 18:28 | Capy |  Jídelníček
Achjoo lidiii dneska sem byla na váze a ukazovala ZASE 55kg DOPRDELEEEEE !! SEM NAPROSTO ODPORNÝ,NESCHOPNÝ PRASE KTERÝ NEMUŽE ZA 3TEJDNY SHODIT ANI GRAM CO DOPRDELE DĚLAÁM ŠPATNĚ JIM CELKEM NORMÁLNĚ NO TAK OBČAS TO S JÍDLEM PŘEŽENU ALE TO VY TAKY A NORMÁLNĚ HUBNETE A CVIČENÍ TOMU SE VĚNUJU TAKY ASPON PÁR MINUT SKORO KAŽDEJ DEN .. TOHLE JE ABSULUTNĚ V PRDELI HROZNĚ JSEM SE PŘECENILA NA ZAČÁTKU MĚSICE SEM ŘEKLA ŽE CHCI ZHUBNOUT DO LÉTA ASPON 2-3 KG A JÁ NEUMIM SHODIT ANI GRAM UPLNÁ KRÁVA JSEM .. Ale ne klid,klid hladovku neudělám i když mám strašnou chut jí udělat .. Ve středu si udělám jogurtovej odlehčovák .. zvětšim pohyb a dál se uvidí ..ale i tak jsem naprostá kráva ..

Snídaně:milky way minute-skořicovo-jablečná
Svačina: activia lehká a fit-ananasová
Oběd:trochu brambor(bez omastku),strouhanka z ryby
Svačina:activia lehká a fit-malinová
Večeře:3malé(doopravdy prtavé) housky(2 s česnekovou pomazánkou,1 se salámem juniorem(bez másla)

pití:středně
pohyb:15 min aerobik,19 min posilování s činkami

Jídelníček 21.června.2009

21. června 2009 v 20:10 | Capy |  Jídelníček
Ahojky lidi dneska jsem na tý oslavě nebyla :I Bylo mi špatně takže sem se vymluvila.. A nevíte proč mám s toho dnešního jídelníčku tako výčitky ? Chjoo :/:( A lidi proosím držte mi palce zejtra jdu na váhu a jestli tam budu mít 55kg tak mně klepne :(:( A lidi dneska sem koukala do ledničky a mám tam snad sto jogurtu XD Tak mně napadlo že bych si dala jogutrový očistný den bylo by to ale jenom s jogurty activia jiný ani nekupuju ;) Tak co vy na to ? ;) Tak zejtra škola ale celkem se tam těšim ted si tam už jenom povídáme takže pohodááá ;) Noo tak tady máte jídenák ..


Snídaně: bebe dobrý ráno
Svačina:chleba s medem(+máslo),kávová čokoládka(přesněji řečeno jedna kostička čokoládky)
Oběd:4 bramborový knedlíky + špenát
Svačina2: velký jablko
Večeře: zeleninovej salát + tortilí placka(celozrná)

Pití: hoodně
Cvičení: 50 min cvičení na míči ..

Držte palce ju ? XD

Tuky=pryč

21. června 2009 v 11:16 | Capy |  Rady a Tipy
Jak se dostanou tuky z vaších špeků pryč
Většině z Vás asi tuky nevypadávají z kapsy, jak se tedy dostanou ven ?

Štěpení tuků a mastných kyselin za vzniku ATP a CP probíhá přímo v místě spotřeby - ve svalové buňce. Česky řečeno musí je spálit Vaše svaly. Čím více tedy budete mít svalů, tím více tuků můžete spálit. Dokonce tim víc jich budete pálit i v klidu !


Vážíte moc? A kouříte?

21. června 2009 v 11:13 | Capy |  Rady a Tipy
  • Obezita a kouření urychlují stárnutí. Nadevší pochybnost to prokázal doktor Tim Spector se svými kolegy z St. Thomas' Hospital v Londýně. Zjistili, že obézní ženy a kuřačky mají kratší délku telomer v porovnání se štíhlými a nekuřačkami.
  • Cože jsou to ony záhadné telomery? Části DNA, jejichž funkci lze nejspíše přirovnat k jakýmsi buněčným hodinám. Telomery totiž ukazují, kolikrát se buňka rozdělila a tím i určují, jak dlouho ještě bude žít. Čím kratší telomery, tím kratší život buňku čeká. JInými slovy, dotyčný člověk stárne rychleji. Nejde tedy jen o to, že vypadá starší, ale ve srovnání s vrestvníky, kteří nekouří a jsou štíhlejší, má skutečně i opotřebovanější tělo.
  • Vědci uvedli, že obezita a kouření jasně souvisí se vznikem takzvaného oxidativního stresu, který způsobuje erozi telomer. Tenhle stres je poněkud jiný, než ten pojící se dejme tomu s nestíháním pracovních povinností. V tomto případě jde o nadměrnou tvorbu volných radikálů, které škodí buňkám, konkrétně telomerám - vědci se domnívají, že obezita a kouření zkracuje jejich délku.
  • V rámci studie vědci zkoumali délku telomer u celkem 1 122 žen ve věku od 18 do 76 let. Výsledky studie ukázaly, že rozdíl v délce telomer mezi štíhlými a obézními ženami korespondoval s 8,8 lety života, rozdíl mezi kuřačkami a nekuřačkami korespondoval s 4,6 lety života a u silných kuřaček - 40 a více let kouření zkrácení telomer korespondovalo dokonce se 7,4 lety života. Vědci uvedli, že studie potvrdila škodlivost dvou základních rizikových faktorů - obezity a kouření

Co jíst po 20. hodině???

21. června 2009 v 11:13 | Capy |  Rady a Tipy
DOVOLENO:
  • Máte-li chuť na sendvič - udělejte si ho z celozrnného chleba (plátek má jen 50 kcal). Navíc obsahuje hořčík, který má uklidňující účinky;
  • K pečivu si dejte nízkotučný tvaroh. Nemá moc kalorií, avšak hodně bílkovin
  • Večer je ideálním nápojem bylinkový čaj - mátový, meduňkový nebo z chmelových šišek. Pijte ho však vždy neslazený!
  • Sklenka čerstvě vymačkané šťávy z citrusů zaručeně zklidní nervy.
STRIKTNĚ ZAKÁÁÁZÁNO:
  • Sušenky a krekry z bílé mouky Vám dodají přebytečné kalorie;
  • Nejezte tučné sýry (např. plísňový), protože je v nich látka, která zvyšuje krevní tlak;
  • Nemažte si chleba (dokonce ani celozrnný) máslovými nebo majonézovými pomazánkami, protože je v nich hodně těžko stravitelného tuku a kalorií (1 lžíce asi 170 kcal);
  • Nepijte večer kolové nápoje. Obsahují kofein, který zvyšuje tlak a má povzbuzující účinky. A tak budete mít problémy s usínáním. Sladké nápoje jsou rovněž zdrojem nadměrného množství cukru - a navíc vůbec nezahánějí pocit žízně;
  • Co nejdále od chipsů!!!!!!! V noci Vám budou ležet v žaludku mnoho hodin

Rozmysli si co jíš

21. června 2009 v 11:10 | Capy |  Rady a Tipy




Nejde mi dál hubnoout

21. června 2009 v 11:08 | Capy |  Rady a Tipy

Copak nikdy nezhubnu?

Snažíte se prostě ze všech sil zeštíhlet a nějak vám to nejde? Možná se dopouštíte stravovacích chyb, nebo jste málo trpělivé. Proto jsme vybrali několik častých dietních zádrhelů, které mohou trápit i vás.
Po shození několika kil už to dál nejde?
Musíte být trpělivé, tak jako trvá poměrně dlouho, než po nasazení diety váha ukáže počáteční úbytek váhy, po nějakých pár kilech hubnutí začne stagnovat. Nenechte se tímto nepříjemným obdobím zaskočit a hlavně nepolevujte v omezení jídelníčku. Jinak vám hrozí jo-jo efekt a vrátíte se do původní váhy.
Cvičím jako blázen, ale nehubnu!
Podobný problém - musíte vydržet, výsledky s dostaví až za nějaký - pro vás možná dlouhý čas. Tukové polštářky se totiž proměňují na svalovinu a ta je bohužel těžší. Zatím vám musí stačit pocit, že si zpevňujete tělo. Vůbec na vás třeba nezabírá vláknina, i když se jí snažíte jíst hodně? A zapíjíte jí vodou? Aby vláknina nabobtnala a začala působit potřebuje zalít minimálně 3 deci vody.
Jím jenom celozrnné pečivo!
Pečivo vyrobené z celozrnné mouky dodává mnoho vitamínů, minerálních látek a vlákniny, která prodlužuje pocit sytosti. Trvá proto déle, než vyhládnete - na rozdíl od bílého pečiva. Nicméně kalorická výživnost je přibližně stejná. Takže pokud chcete zhubnout, musíte omezit i přísun celozrnného pečiva.
Jím jenom ráno a navečer!
To není správné. Jezte častěji, ale malé porce. Dlouhá pauza mezi příjmem potravy způsobuje, že metabolismus jede na úsporný režim, spaluje tedy méně kalorií, než když přijímáte menší porce častěji. Například o těstovinách se říká, že jsou lehké jídlo, ale některým z vás je po nich těžko. Záleží totiž na omáčce, kterou si je poléváte. Obsahuje-li hodně kečupu nebo smetany, změní se takový oběd na kalorickou bombu.
Vyhýbám se pečlivě přílohám!
Zdravé pro váš organizmus, který potřebuje dostat od všeho něco, aby mohl rovnovážně fungovat to rozhodně není. Jakmile něco vyloučíte, škodíte si. Platí tisíckrát ověřené pravidlo, že jídelníček by měl být pestrý, ale náplň talířů poloviční. Milujete třeba polévky, ale bojíte se je jíst, protože se po nich prý tloustne? Omyl! Pokud vám v nich nestojí lžíce zahuštěním, můžete si ji dopřát. Dávejte přednost vývarům s plovoucími kousky zeleniny, brambor, luštěnin. A když s bez jíšky neobejdete, šetřete s ní. Lehké polévky jsou naopak velice zdravé, protože dodávají tolik potřebné tekutiny.

Led pomáhá

21. června 2009 v 11:00 | Capy |  Rady a Tipy
Proč cucat led? ::.
- myslíme si, že něco jíme a tak i oklamame žaludek (dobré je si udělat jen ledovou třišť a pít ji a kousky ledu i polykat)
- tělo jedním vicucáním ledové kostky spálí cca 21kcal to je tak 100kJ
.:: Proč se sprchovat studenou nebo i ledovou vodou? ::.
- vypíná pokožku (ztrácí se celulitida)
- nemáme po studené sprše hlad
- naše tělo tak spotřebuje více energie proto aby se oteplilo zpět na normální teplotu
(studená sprcha nemá efekt, kdyz ji na sebe pouštíme postupně z teplé. Tělo se tak dokáže včas aklimatizovat a sprcha tím ztrácí svůj účinek. Lepší je rychlá několikaminutová sprcha.)

Co znamenají vaše chutě??

21. června 2009 v 10:58 | Capy |  Rady a Tipy
Toužíte po pytlíku brambůrků, nebo po čokoládovém dortu? Víme, co ovládá vaše chutě.

Co snídaně???

21. června 2009 v 10:54 | Capy |  Rady a Tipy
Snídat, nebo nesnídat? Určitě ano, ale záleží i na tom, jaké ranní jídlo zvolíte. Některá jsou na snídani vhodná méně, jiná více...

Jídlo pomáhá na...

21. června 2009 v 10:53 | Capy |  Rady a Tipy
Čokoláda - utěšuje duši
Banán - zázrak proti depce
Rybíz - dodává odvahu
Sýr - rozpouští látky,které způsobují tvorbu zubního kazu
Čili a černé koření - pro pocit štěstí
Rajče - zbavuje bázlivosti
Skořice - zlepšuje náladu
Ořechy - posilují nervy
Cibule - působí jako aspirin

Ananas

21. června 2009 v 10:51 | Capy |  Výživa
Ananas je lahodný, voňavý a jeho enzymy napomáhají hubnutí. V Karibské oblasti je pokládán dokonce za afrodisiakum.