Jogurtová dieta

16. dubna 2010 v 20:20 | Capy |  Diety

Jogurtová dieta je to pravé?

V dnešním hektickém životním stylu s nadbytkem stresu a nesprávných stravovacích návycích, tělo ve střevech ztrácí svou přirozenou (živou) mikroflóru. Výsledkem je nesprávné působení trávení a vy máte pocit, že hodně přibíráte. Jestliže potřebujete shodit několik kilogramů, je pro vás jogurtová dieta to pravé. Můžete ji bez obav držet i déle, jogurt totiž obsahuje nezbytné bílkoviny a v kombinaci se zeleninou nebo ovocem dodá organismu také v dostatečném množství vitamíny a minerály.

Proč právě jogurtová dieta

Počátkem dvacátého století přišli vědci na to, že živé bakterie v jogurtech jsou schopny bojovat proti choroboplodným zárodkům, které vznikají zkvašením zbytků potravy ve střevech. Jogurt příznivě působí na zažívání a střevní mikroflóru, a tím umožňuje pročištění organismu. Jogurt obsahuje především vápník, který ovlivňuje tukové buňky, také bílkoviny z jogurtů jsou prospěšné a to zejména pro stavbu svalů a napnutí tkání. Dodá vám také mnoho důležitých minerálních látek, především fosfor, vápník a fluor. Obsažené vitamíny se starají o krásu pleti, pevnost nehtů a vlasy. Ať žije jogurtová dieta!!!

Který jogut při jogurtové dietě?

Trh obsahuje velké množství jogurtů, ale pro naší jogurtovou dietu je vhodné zvolit probiotické jogurty. Probiotické jogurty obsahují mléčné bakterie, ty se starají o správný průběh trávení. Díky tomu, že vytvářejí zdravé střevní prostředí, aktivují tak přirozenou obranyschopnost organismu. Při jogurtové dietě nesmí kalorická hodnota jogurtů přesáhnout 420kJ/100g. Aby byl účinek probiotických bakterií trvalý, denně konzumujte minimálně 140ml jogurtu. K nastartování trávení a shazování kilogramů si dejte jogurt nejen ráno s cereáliemi, ale i k obědu jako dezert, nebo ho využijte při přípravě večeře.
http://www.greiner-gpi.com/_img/BIO_jogurt_boruvka1.jpg

Co s jogurtem při dietě?

  • Ideální je propojení jogurtu s vlákninou, po ránu dobře nastartuje tělo a dodá mu energii potřebnou k úspěšnému dni. Do jogurtu můžete přidat ovesné vločky nebo müsli, už ale nepřidávejte cukr a jiná sladká dochucovadla.
  • Jogurt můžete obohatit ovocem (jahody, jablko) nebo zeleninou.
  • U jogurtové diety lze bílý jogurt využít k přípravě zeleninových salátů, ochutit můžete česnekem, bylinkovou solí nebo pepřem. 
  • Jako oběd můžete upravit krůtí maso s jogurtovou omáčkou s česnekem a nasekaných bylinek.
  • Zeleninu během celé jogurtové diety můžete také spařit nebo podusit.
  • Jako přílohu lze použít rýži, těstoviny nebo celozrnný chléb.
  • Jako u každé diety je důležitý pitný režim, který je vhodné rozložit do celého dne.
Jogurtová dieta nejen, že pročistí tělo a vy získáte novou energii, ale také zhubnete pár kilogramů.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Adéla Adéla | Web | 17. dubna 2010 v 6:54 | Reagovat

..tahle forma diety by pro mě nebyla problém...jogurty jím třikrát denně a mám na nich už určitou závislost=)

2 ivanka ivanka | 14. června 2013 v 18:50 | Reagovat

super dieta....skusim :-)  :-)  :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama